KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA فراخوان باشگاه استقلال: هواداران جمعه از نکونام حمایت می‌کنند

فراخوان باشگاه استقلال: هواداران جمعه از نکونام حمایت می‌کنند

جواد نکونام - فراخوان باشگاه استقلال: هواداران جمعه از نکونام حمایت می‌کنند
 
به نقل از سایت باشگاه استقلال، روابط عمومی باشگاه استقلال از کلیه هواداران این تیم دعوت کرد برای حمایت از جواد نکونام و شروع قدرتمند در رقابت‌های نیم‌فصل دوم لیگ‌برتر با حضور گسترده و پرشمار خود در مسابقه روز جمعه یک‌بار دیگر شکوه و بزرگی استقلال ایران را به حریفان در سطح قاره آسیا نشان دهند.

معاون ارتباطات باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال روز جمعه با حضور پرشمار خود در ورزشگاه آزادی از جواد نکونام حمایت و تقدیر می‌کنند.

وی تأکید کرد: به گواه بسیاری از کارشناسان داخلی و خارجی، جواد نکونام شایسته دریافت جایزه توپ طلای آسیا بود، اما به دلیل برخی کم‌کاری‌ها در حوزه‌های دیگر این اتفاق روی نداد و البته چیزی از شایستگی‌های کاپیتان تیم‌ملی ایران کسر نخواهد شد. هواداران استقلال روز جمعه با حضور پرشمار و پرشور خود به حمایت از ستاره لالیگایی خود می‌پردازند.

وی همچنین افزود: بازی با تیم گسترش‌فولاد، شروع قدرتمند استقلال در نیم‌فصل دوم خواهد بود و حمایت پرتعداد تماشاگران می‌تواند انگیزه مضاعفی برای بازیکنان آبی‌‌پوش پایتخت باشد. با توجه به اینکه این مسابقه در روز جمعه برگزار می‌شود انتظار می‌رود که هواداران فراوانی به ورزشگاه آزادی بیایند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: فراخوان باشگاه استقلال, حمایت هواداران, از جواد نکونام, جمعه حمایت هواداران استقلال از نکونام, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )